close

Maroon 5
Sugar 甜心

I'm hurting baby

親愛的 我的心好難受 
I'm broken down
我情緒都崩潰了
I need your loving, loving
我需要你的愛
I need it now
我此刻就想要
When I'm without you
當身邊少了你
I'm something weak
整個人就會變得軟弱無力
You got me begging, begging, I'm on my knees
你令我不得不雙膝下跪向你祈求

I don't wanna be needing your love

我不想只能不斷的要求 才能得到你的愛
I just wanna be deep in your love
我想要的是成為你愛的一部分
And it's killing me when you're away
當你一離開 心情急躁地不知所措  
Ooh baby, 'cause I really don't care where you are
喔 親愛的 因為我真的不在乎此刻你到底身處何處
I just wanna be there where you are
不管你在哪 我只想要陪在你身旁
And I gotta get one little taste
而我現在就想要嘗嘗看那種滋味

Your Sugar

甜蜜似糖的你
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put in down on me
願不願意和我在一起 把我苦苦的生活填上樂趣
Oh right here, 'cause I need
就是此刻 因為我需要
Little love, a little sympathy
這一點點的愛和憐憫
Yeah you show me good loving
是的 你讓我體會到愛的美好
Make it alright
讓這一切圓滿落幕吧(嫁給我吧)
Need a little sweetness in my life
我的生命中需要這小小的甜意
Your Sugar
甜蜜似糖的你
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put it down on me
願不願意和我在一起 把我苦苦的生活填上樂趣

My broken pieces

曾經破碎的心
You pick them up
你卻把它們撿起
Don't leave me hanging, hanging
別離我而去 剩我孤獨一人 
Come give me some
為我的生命填上甜意吧
When I'm without you
當身邊少了你
I'm so insecure
我就會變得沒有安全感
You are the one thing, one thing
你是唯一 
I'm living for
我生存著的理由

I don't wanna be needing your love

我不想只能不斷的要求 才能得到你的愛
I just wanna be deep in your love
我想要的是成為你愛的一部分
And it's killing me when you're away
當你一離開 心情急躁地不知所措  
Ooh baby, 'cause a really don't care where you are
喔 親愛的 因為我不會在乎此刻你身處何處
I just wanna be there where you are
不管在哪我只想要在你身旁
And I gotta get one little taste
而我現在就想要嘗嘗看那種滋味

Your Sugar

甜蜜似糖的你
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put in down on me
願不願意和我在一起 把我苦苦的生活填上樂趣
Oh right here, 'cause I need
就是此刻 因為我需要
Little love, a little sympathy
這一點點的愛和憐憫
Yeah you show me good loving
是的 你讓我體會到愛的美好
Make it alright
讓這一切圓滿落幕吧(嫁給我吧)
Need a little sweetness in my life
我的生命中需要這小小的甜意
Your Sugar
甜蜜似糖的你
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put it down on me
願不願意和我在一起 把我苦苦的生活填上樂趣

I want that red velvet

我想要那紅絲絨蛋糕般幸福的柔然口感
I want that sugar sweet
我想要那糖果的甜甜滋味
Don't let nobody touch it unless that somebody's me
別讓任何人有機可乘 除非那個人是我
I gotta be a man, there ain't no other way
我必須得勇敢的說出口 已經沒有其他方法了
Cause girl you're hotter than the Southern California Day
因為女孩你比南加州天氣還要火辣得吸引人
And I wanna play no games, and you don't gotta be afraid
我不想在曖昧下去了 而你不必覺得如此訝異
Don't give me all that shiny shit
別給我在臉上撲滿閃亮亮的
No make-up on, that's my sugar
不靠化妝來掩飾 這就是我的甜心

 

kylie black翻譯

影片來自↓

發佈日期:2015年1月14日

Buy Sugar on iTunes: http://smarturl.it/M5V

Catch Maroon 5 on tour all year long at www.maroon5.com

Music video by Maroon 5 performing Sugar. (C) 2015 Interscope Records

  • 音樂

    • 「Sugar」,演出者:Maroon 5 (iTunes)
  • 類別

  • 授權

    • 標準 YouTube 授權

 

以上為轉載資訊(供自行欣賞) 

arrow
arrow

    毛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()